Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Vásárlás és szállítás

Vásárlással és szállítással kapcsolatos tudnivalók

 

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. /A vásárlás nem regisztrációhoz kötött, de a rendelés végén a rendszer felajánlja, hogy ha szeretné a vásárló, akkor menti a rendeléskor megadott adatait, hogy a következő vásárláskor ne kelljen azokat újra beírni. Ezen adatok bármikor módosíthatóak a „Fiókom” fülre kattintva, illetve itt megtekinthetőek a korábbi rendelések is./

A vásárló a kiválasztott termék fotójára, vagy a  „Részletek” gombra kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét, illetve kiválaszthatja, hogy milyen színű alapmotívummal kéri a terméket, illetve azt is, hogy milyen emblémát /figurális mintázatot/ szeretne rá kérni.

A  webáruház fej- ill. láblécében található MOTÍVUMOK ÉS EMBLÉMÁZATOK menüpontra kattintva megtekintheti a széles mintavariációkat, hogy könnyebb legyen a választás

A fizetési folyamat végén, a "rendelés összegzésekor" a "megjegyzés a rendeléshez" mezőbe beírható, hogy az adott termékre/ termékekre esetlegesen milyen egyedi feliratot, idézetet, vagy más színű motívumot, grafikát kér a vásárló, ez a termék árát befolyásolhatja, erről a megrendelés feldolgozását követően telefonon vagy elektronikus levélben egyeztetünk a megrendelővel.

Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba rakom” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezheti. Az oldal jobb felső sarkában levő „Kosár ” gombra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. A „vásárlás folytatása” gombra kattintva tovább válogathat a termékek között.


A megrendelési folyamat lezárása előtt bármikor lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására. Amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a mennyiség mellett található „-” illetve „+” gombra kattintva változtathat rajta és ekkor a rendszer automatikusan frissíti a darabszámot a kívánt mennyiségre. A „Törlés” gombra kattintva törölhet a kosárból olyan terméket, amit mégsem szeretne megrendelni.

Mennyiség véglegesítéséhez a „Tovább a pénztárba” ikonra kell kattintani.


A „Kosárban” az „Ajánlatkérés” gombra kattintva a kosárba tett termékről/termékekről/ árajánlatot kérhet tőlünk! Ez főként egyedi feliratozású, vagy más egyéb különleges megrendelés esetén ajánlott, illetve ha nagyobb mennyiségről van szó, vagy rövid elkészítési határidő áll rendelkezésre. Ebben az esetben telefonon, vagy e-mailben max. 24 órán belül megkeressük Önt!


A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Tovább a pénztárba" gombra.

Itt elsőként az elérhetőségeket kell megadnia.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:

Házhozszállítás (MPL /Magyar Posta futárszolgálattal) /A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban./

Postán maradó

PostaPont /legfőbbképpen Mol-kutak/

Csomagautomatában történő átvétel

Személyes átvétel


Postán maradó, PostaPontos ill. Csomagautomatás rendeléskor Önnek kell majd megadnia, hogy melyik átvevőpontra kéri a csomagot. 
Ennél a 3 lehetőségnél lehetősége van kiválasztani a "Város" illetve utána a "Postapont" vagy a  "Csomagpont" helyét, hogy hová szeretné kérni a csomagot.

MPL expressz csomagszolgáltatás árai:

                        Házhozszállítás                                    Postán maradó, PostaPont vagy Csomagautomata

0-2 kg-ig                       2600 Ft                                                                        2100 Ft

2-3 kg-ig                       2700 Ft                                                                        2200 Ft

3-4 kg-ig                       2800 Ft                                                                        2300 Ft

4-5 kg-ig                       2900 Ft                                                                        2400 Ft

5-10 kg-ig                     3000 Ft                                                                        2500 Ft

 

PostaPontra és Csomagautomatába csak 20 kg-ig lehet csomagot feladni.

Az árak tartalmazzák az 1 napos időgaranciás kiszállítást, de kérem ezen igényét előre jelezze!!!

Utánvétes csomagküldés is igényelhető, de csak előzetes egyeztetés után, e-mailben kell írásban kérni, ára csomagfeladási díj +600 Ft.

Külföldi szállítást is teljesíteni tudunk. Ezen igényét kérjük jelezze e-mailben, és küldök egyedi szállítási árajánlatot!

 

Minden termék súlya be van állítva a webáruházban, így a rendszer összeadja a megrendelt termékek összsúlyát és így számolja ki a postai kiszállítás díját.

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

-Banki előre utalás /Postai kiszállítás esetén/: megrendelése leadásakor e-mailben elküldünk egy díjbekérőt, amin megtalálja az átutaláshoz szükséges adatokat. Utaláskor a közlemény rovatban kérjük feltüntetni a rendelés számát! A megrendelt termékek ellenértékét 3 napon belül kell átutalni. Az ellenérték beérkezése után /még aznap/előlegszámlát küldünk az Ön e-mail címére. Innentől tekintjük véglegesnek /aktívnak/ a megrendelést és ha nincs készleten a termék/termékek, elkezdjük készíteni. A végszámlát pedig a csomagfeladás napján állítjuk ki Önnek.

-Készpénzes fizetés  /Személyes átvétel esetén/

-Bankkártyás fizetés /Személyes átvétel esetén/

 

Ezután ki kell tölteni a számlázási címet.

A „Tovább az összegzéshez” gombra kattintva a megrendelés utolsó oldalára értünk. Ha mindent rendben talált, akkor a Bruttó végösszeg alatt még ki kell pipálni, hogy Tudomásul veszem a Vásárlási Feltételeket…

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.


A termékek árai

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása lehetőség szerint 24 órán belül megtörténik. Ez azt jelenti, hogy megkapjuk a megrendelést és rövid időn belül válaszolunk is (e-mailben vagy telefonon), hogy megkaptuk a megrendelést, illetve hogy van-e készleten a megrendelt termék, illetve ha nincs, mikorra tudjuk elkészíteni. Ha van készleten, küldjük is a bankszámlaszámot, ahova a rendelés végösszegét el  lehet utalni.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailben visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. A szállítás időpontjáról illetve egyéb részletekről lehetősége van egyeztetni e-mailben vagy a 0620/92-65-023-as telefonszámon is.

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában elkészíteni, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.

Nem tudjuk garantálni, hogy a webáruházban levő termékekből elérhető a vásárló által a kosárba helyezett mennyiség. Erről a visszajelző e-mailben tájékoztatjuk a kedves megrendelőt, illetve megadjuk a várható elkészítés időpontjáról.

A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.


Megrendelés módosítása, törlése
A megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld a webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

 

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor!